Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Jak wybrać agencję SEO? Więcej na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić solidną agencję SEO? Polecamy skorzystać z sugestii profesjonalistów.

Jak zatrudnić rzetelną agencję SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cały sektor SEO, czyli działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak m.in. DuckDuckGo, Yahoo czy Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, z reguły nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Główne cechy solidnej agencji SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Pracownica Google wskazuje również, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym pierwsze rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.