
Sprawdź, kto oferuje pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie to wiele prac mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w efekcie daje możliwość zwiększenia liczby transakcji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu czy też samego brandu.
Algorytm Google analizuje każdą stronę www na podstawie mniej więcej 200 przeróżnych czynników. Efekt tej diagnozy przesądza o tym, na którym miejscu strona bądź jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uważają np. responsywność, jakość treści, a takżelinkowanie (off-site oraz on-site).
Wyszukując w wyszukiwarce Google dowolną frazę, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najlepiej dopasowane do szukanego zapytania. Jakie strony wyświetlają się w SERP na topowych pozycjach? Z reguły te, których zawartość jest niepowtarzalna oraz dobrze wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, jak również jakość stron www zamieszczających odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych – powierz to profesjonalistom z firmy SEO
Google regularnie poprawia algorytm, z tej przyczyny zaleca się zlecić pozycjonowanie stron i sklepów ekspertom. Dobrym wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz również prowadzenia kampanii Google Ads czy projektowania stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.
Otwierasz firmę? Pozycjonowanie to obecnie konieczność!
Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do zarządców stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży usług czy wyrobów firmy. Prowadząc dowolną działalność nieroztropnie jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągła rywalizacja o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle szacunków prawie 97% osób sprawdza w sieci informacje o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w Top10 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że konsument skorzysta z naszej oferty.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]