Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Potrzebujesz porady fachowców z agencji social media Kraków? Dobrze trafiłeś! Odwiedź k-myk.pl

Gdy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją, działania marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i opłacanie własnych działów ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Co można zlecić agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów czy kalendarzy. Agencja marketingowa napisze również ciekawe, unikalne wpisy na stronę www zamawiającego, jak również opracuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze portale, jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Do których firm kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest przede wszystkim do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji targów, sympozjów lub spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranej i wykwalifikowanej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do znacznego grona doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.

K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]