Reklama i marketing

Frazy kluczowe. Na jakie typy fraz kluczowych warto się pozycjonować?

Odpowiednio dobrane frazy kluczowe są niezwykle istotne dla skutecznych działań SEO. Czym dokładnie są? Jakie są ich typy? Na które z nich warto się pozycjonować? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Czym są frazy kluczowe? Frazy kluczowe (inaczej “słowa kluczowe” lub “keywords”) to po prostu wyrażenia, które użytkownicy […]

Zlecę pozycjonowanie! 5 powodów dla których warto to zrobić

Myślisz o założeniu sklepu online albo prowadzisz już firmę w sieci? Większość Twoich działań jest zapewne nakierowana teraz na to, aby przyciągnąć na witrynę jak największą liczbę użytkowników. Cel ten osiągniesz dzięki pozycjonowaniu stron. W wyniku działań SEO Twoja witryna ma szansę znaleźć się na topowych miejscach w wyszukiwarce, ruch […]

Najbardziej znane osoby w polskim UX 2022 – edycja I

Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę […]

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google […]

Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać

Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP? Wizytówkę NAP można nazwać internetową […]