Internetowe witryny

Zaufaj profesjonalistom – tworzenie stron internetowych

Funkcjonalność witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc strony internetowe należy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli nawigacja po stronie przysporzy im trudności, szybko wejdą na inną stronę lub wybiorą usługi konkurencji. Aby zatem strona dała nam spodziewane zyski, należy […]

Jak monitorować najważniejsze wyznaczniki efektywności działań SEO?

Wszelkie działania podejmowane w biznesie mają sens, gdy można mierzyć ich efektywność. Dotyczy to wszystkich obszarów aktywności firmy, wpływających na realizację celów strategicznych. Sprawdzoną metodą weryfikacji podjętych działań jest określenie kluczowych wskaźników efektywności, czyli Key Performance Indicators. KPI, to mierniki dokonań, dzięki którym można śledzić postępy w realizacji projektów. Podobnie […]

O transparentności w biznesie i w SEO

Czy transparentność to modny, pusty frazes, a może wartość, którą każda firma – bez względu na wielkość – powinna wcielić w życie? Dziś na blogu o różnych jej definicjach, powodach popularności i przykładach prosto z biznesu – w tym również o naszym autorskim narzędziu SEO Extranet. Transparentność i jej definicja […]

Główne zagadnienia pozycjonowania

Istnieją trzy kluczowe metody pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Matki czy Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeśli […]

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Spostrzegłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych wcześniej fraz? Pomimo ogromu zabiegów, domena nie poprawia swojej pozycji w Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione symptomy, oznaczać to będzie obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Zanim […]

Pozycjonowanie w trzech słowach

Pozycjonowanie to wiele prac mających na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w efekcie daje możliwość zwiększenia liczby transakcji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu czy też […]